[linux] http headers

paai j.j.paijmans op gmail.com
Do Jan 26 11:32:11 CET 2017

Vraag aan de gemeenschap: is het bezwaarlijk om op deze nllgg-lijst
algemene programmeervragen mee te nemen? HTTP-headers en het d.m.v. een
C++ achtig taaltje programmeren van Arduinos enzo zijn inderdaad niet
strikt Linux-aangelegenheden.

Als advocaat van de duivel zou ik dan willen aanvoeren dat een groot
deel van de schijnbaar Linux-only onderwerpen hier voor bijna iedere
Unix variant opgaan en dus evenmin Linux-only zijn.

Het zou me spijten om hier geen bash of php-vragen meer te kunnen stellen.