[linux] Notebook: optimisme getemperd. Iemand die me kan helpen?

julien michkloo op xs4all.nl
Di mei 2 14:40:59 CEST 2017

Afgelopen week dacht ik de boel draaiend te hebben, en - niet wijzer zijnd -

heb ik dat ook op de lijst gezet.  Met de Ralink ac600 leek het goed te
gaan,

maar na een keer booten was de verbinding met het net weg. Het lukt me

ook niet meer die op te zetten.

Een belangrijk deel van het probleem zal wel mijn gebrek aan kennis van

netwerkkaarten en van de bijbehorende software zijn.  Is er mogelijk iemand

op de lijst die wèl ervaring heeft op die terreinen, en (liefst in de
buurt van

Rotterdam, en voor een vergoeding) hier zijn tanden in zou willen zetten?

Ik stond op het punt een andere notebook te kopen, maar ik denk dat het

systeem dat ik had gekocht goed is,  En ik vind het beter door te gaan
met het

gekochte dan deze terug te sturen voor een geld retour.

Ik hoop een reactie te krijgen, en over een tijdje te kunnen vertellen
hoe het wèl

gelukt is.

Julien Michielsen