[linux] ouderwetse screensavers

Kees Theunissen C.J.Theunissen op differ.nl
Wo mei 10 14:53:50 CEST 2017

On Tue, 9 May 2017, paai wrote:

> heel, heel lang geleden, toen mannen nog mannen waren en motorfietsen nog
> motorfietsen met kickstarters en spaakwielen...
>
> ... hadden ze bij Suse(?) en andere distro's grote libraries met screensavers.
> Wat ik nodig heb is de source van die screensaver die inktspetters op het
> scherm zet. iemand toevallig een brainwave?

Op http://slackware.cs.utah.edu/pub/slackware/ vind je alle slackware
releases sinds slackware-3.0 (eind 1995).

Bij de hele oude releases vind je screensaver source code onder
  .../slackware-XXX/source/x/xlock/
Vanaf slackware-8.0 moet je onder
  .../slackware-XXX/source/xap/ kijken voor xlock of xscreensaver.

Groeten,

Kees.

--
Kees Theunissen, Systeem- en netwerkbeheerder,   Tel: 040-3334724
Dutch Institute For Fundamental Energy Research (DIFFER)