[linux] 'T gaat op TV, een paar seconde over Linux, wat weggepiept moet worden

paai j.j.paijmans op gmail.com
Zo mei 14 09:00:57 CEST 2017

On 5/14/17 7:55 AM, Frans van Berckel wrote:
> Ja, ja, het venijn van het gesprek zit 'm in de staart. 'T gaat in
> Nieuwsuur, een paar seconde over Linux, en Twan Huys stelt voor de
> woorden van Bart Jacobs maar weg te piepen.
>
> * Wat is de tip voor ons als consument? Met andere woorden, hoe goed
> bent u beveiligd, op uw computer thuis? * Ik heb redelijk wat
> beveiligingsmaatregelen genomen. Ik ben niet voor dit soort dingenen
> kwetsbaar. Ik gebruik Linux. Ik gebruik een ander besturingssysteem. *
> Dat piepen we weg, wat u daar zegt. Gaat u door.

Tja, je mag zo'n journalist misschien niet kwalijk nemen dat hij denkt
dat Linux gewoon een commercieel merk is. Linux in Nederland heeft dan
ook altijd onzichtbaar in een hoekje gezeten als hobbyclub, niet als
pressiegroep voor betere ICT.

Paai (wie anders)

--
Dr. J.J. Paijmans