[linux] 'T gaat op TV, een paar seconde over Linux, wat weggepiept moet worden

paai j.j.paijmans op gmail.com
Zo mei 14 11:17:59 CEST 2017

On 14-05-17 11:09, Daniel C. von Asmuth wrote:

> De laatste zin van Paai lees ik als commentaar op de NLLGG, omdat dat de
> enige organisatie is die specifiek als doel heeft om informatie over
> Linux te verspreiden in Nederland en daarin schromelijk tekort schiet,
> met als neveneffekt dat in de Nederlandse Linux community slechts een
> klein deel van de NLLGG gehoord heeft. Waarom hebben we geen stands op
> de 5 mei festivals in zoveel Nederlandse steden? Waarom kunnen we niet
> eens een gastles over Linux organiseren voor de leerlingen van de
> Kranenburg school? Het geld mag dan opraken, maar we doen geen moeite om
> [...]
Tenzij ik achter loop kan de nllgg best nog wel wat geld uitgeven. En
als de kas leeg is, is dat een goede gelegenheid om de pin erin te houwen.

Als er lessen of lezingen gehouden moeten worden sta ik tot je beschikking!

--
Paai v.a. Danzig