[linux] 'T gaat op TV, een paar seconde over Linux, wat weggepiept moet worden

Zo mei 14 11:52:25 CEST 2017

Aldus schreef paai op Sun, May 14, 2017 at 11:17:59AM +0200:
> On 14-05-17 11:09, Daniel C. von Asmuth wrote:

> Tenzij ik achter loop kan de nllgg best nog wel wat geld uitgeven. En als de
> kas leeg is, is dat een goede gelegenheid om de pin erin te houwen.

De NLLGG leidt al verlies sinds de ALV besloot om na de invoering van de
Euro de contributie te verlagen tot 15 Euro. Als ze zo doorgaat, dan is
de Algemene Reserve over ongeveer tien jaar gedaald tot nul. Een andere
mogelijkheid is dat voor die tijd het minimum aantal bestuursleden niet
eens gevonden kan worden.

> Als er lessen of lezingen gehouden moeten worden sta ik tot je beschikking!

De programmacommissie is aangesteld om dat te regelen.

> --
> Paai v.a. Danzig

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth