[linux] 'T gaat op TV, een paar seconde over Linux, wat weggepiept moet worden

Gerard Bekhuis odemarus op gmx.de
Zo mei 14 11:57:24 CEST 2017

Hallo Daniel,

misschien her en der in Nederland op volkshogescholen linux-presentation
organiseren om zo mensen met de voordelen van linux bekend te maken.

Bovendien hebben 85% van de internetaanbieders wereldwijd LINUX op hun
servers, wat onderzocht en bekend gemaakt worden is.

Gerard.