[linux] 'T gaat op TV, een paar seconde over Linux, wat weggepiept moet worden

Gerard Bekhuis odemarus op gmx.de
Zo mei 14 12:01:07 CEST 2017

Hallo Paai.

Hier in Dld. draaien alle linux-user-groepen kostenloss en ze krijgen
kostenloos ruimte ter beschikking gesteld vaak van sociale inrichtingen,
waar een keer per maand of zelfs gedeeltelijk 2 x per maand een avond 3
uur aangeboden wordt.

Gerard.