[linux] 'T gaat op TV, een paar seconde over Linux, wat weggepiept moet worden

Gerard Bekhuis odemarus op gmx.de
Zo mei 14 12:07:24 CEST 2017

Hallo Daniel.

Ik vind belangrijk dat zulke mogelijkheden kostenloos aangeboden worden,
hier in Dld. kun je zien dat het mogelijk is.

Misschien omdat hier het zgn." Ehrenamt" beter georganiseerd is als in NL.

Gerard.