[linux] 'T gaat op TV, een paar seconde over Linux, wat weggepiept moet worden

Frederik Vos inktvis75 op gmail.com
Zo mei 14 13:21:22 CEST 2017

Dag Gerard,

Je punt is wel duidelijk, maar ik ben bang dat het wat doorslaat,
er spreekt een groot wantrouwen uit tegen een doelgroep die net zo
belangrijk is als de jouwe.
En juist dat is wat ik beschrijf: dit zorgt voor een rem, die niet nodig is.

Ik denk ook niet dat de groepen die jij beschrijft ten onder gingen
aan een te hoog niveau aan kennis,
maar juist aan het eiland en wantrouwend gevoel wat ik in mijn eerste
posting beschrijf.

Waar ik op doel is dat acceptatie in het bedrijfsleven ook belangrijk is,
en dat kennis en goede implementaties daar van groot belang zijn.
EN dat dit ook kan doorwerken naar de prive sector toe.
Daarmee zeg ik niet dat andersom niet zou kunnen werken,
sterker nog, dat hoop ik wel.

hartelijke groet,
 Frederik