[linux] 'T gaat op TV, een paar seconde over Linux, wat weggepiept moet worden

Gerard Bekhuis odemarus op gmx.de
Zo mei 14 18:24:34 CEST 2017

Hallo Daniel.

In München is nog niet de definitive beslissing gevallen.

Microsoft heeft een grote centrale in München gebouwd en ingericht en
schijnt hier

duidelijk de vingers in de pap te hebben. Het is spannend.

Gerard.