[linux] 'T gaat op TV, een paar seconde over Linux, wat weggepiept moet worden

paai j.j.paijmans op gmail.com
Zo mei 14 20:07:34 CEST 2017

On 5/14/17 8:05 PM, jjge wrote:
> On 05/14/2017 06:56 PM, paai wrote:
>
> o, ja, en ik zat er ook nog tussen... :-( en omdat ik principieel NIET
> top-post, is dat dus helemaal onduidelijk geworden...
> Vroegâh hadden we een regel, en zelfs een moderator, die al klaagde
> als je te lange stukken overnam. En topposten was absoluut not done.
> En nu kost het de grootste moeite om zelfs maar uit te vinden wie wat
> op welk bericht gezegd heeft.
> Zullen we het weer eens over quoten hebben, i.p.v. over zaken die op
> nl.taal thuishoren? Of nl.politiek?

Instinctief en qua opleiding ben ik een onderquoter, maar de helft van
de tijd schijnt men bovenquoten te verwachten. En ja, wie ben ik dan...

--
Dr. J.J. Paijmans
Houwenberg 2A