[linux] 'T gaat op TV, een paar seconde over Linux, wat weggepiept moet worden

Zo mei 14 21:13:09 CEST 2017

Aldus schreef paai op Sun, May 14, 2017 at 08:07:34PM +0200:

> Instinctief en qua opleiding ben ik een onderquoter, maar de helft van de
> tijd schijnt men bovenquoten te verwachten. En ja, wie ben ik dan...
>
> --
> Dr. J.J. Paijmans
> Houwenberg 2A
> Grashoek
> http://paijmans.net   v.a.. stettin

Voor zover bekend is onderquoten de regel, behalve dat op de Stamtafel
mailinglijst ook bovenquoten is toegestaan. Zonder moderator hebben
dergelijke regels weinig effect.

Overigens heeft het Bestuur mijn verzoek om de oude moderator een
erelidmaatschap te verlenen afgewezen omdat men zijn inspanningen
en verdiensten te gering vond voor een dergelijke eer.

Tot ziens,

Daniel

--

		Beware of logic, for it leads to paradox.
		Steer clear of paradoxes, for they defeat logic.