[linux] 'T gaat op TV, een paar seconde over Linux, wat weggepiept moet worden

paai j.j.paijmans op gmail.com
Ma mei 15 09:41:21 CEST 2017

On 5/15/17 9:27 AM, Gerard Bekhuis wrote:

> Hallo Mike,
>
> Is het dan niet mogelijk dat zich gewoon mensen die gemeenschappelijk
> linux gebruiken zich 1x of 2x per maand afspreken zich ergens op een
> bepaald tijdstip te ontmoeten voor ca. 3 uur? Zonder een vaste
> organisatievorm?

Is wel wat voor te zeggen... Venlo, anybody?

> Zo draaien nl. de duitse linux-user-groepen.

'nl.' als in 'nederland'? (grapje, grapje)

Wat me wel opvalt is dat niemand, maar dan ook niemand in het nieuws het
L-woord durft te noemen of zelfs maar durft te suggereren dat Microsoft
mischien niet de enige oplossing is.

En dan zeg ik voor de zoveelste keer: hier had de nllgg proactief kunnen
optreden. Als ze een adressenlijstje van een aantal belangrijke
journalisten hadden gehad. Ik herinner me zelfs dat we er twintig jaar
geleden mee bezig waren om het aan te leggen, maar dat er mensen
begonnen te mekkeren over de privacy en dat soort dingen...

Paai

--
Dr. J.J. Paijmans
Houwenberg 2A