[linux] LUGs [Was: 'T gaat op TV, een paar seconde over Linux]

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Ma mei 15 14:45:11 CEST 2017

On Mon 15 May 2017, paai wrote:

> Decentralisatie - Daar zouden we best eens over na kunnen denken. En dat van

Mee eens.
Het is alweer een paar jaar geleden dat ik zin had om voor een
bijeenkomst 2 x anderhalf uur in de auto te zitten (nog afgezien van de
kosten, toen had ik nog een leaseauto).

Nadeel is dan wel weer dat de invulling van zo'n bijeenkomst lastig
wordt (alhoewel je natuurlijk het recept gewoon kan herhalen, moeten de
sprekers daar wel zin in hebben).

Misschien regionaal iets simpels doen als gewoon een inloopmiddag, heb
je problemen met je pc / laptop dan kijken we er gezamenlijk naar. Iets
wat hier in de mailinglist ook wel gebeurt maar dan met veel kortere
lijntjes :)

Paul