[linux] LUGs [Was: 'T gaat op TV, een paar seconde over Linux]

paai j.j.paijmans op gmail.com
Ma mei 15 14:14:24 CEST 2017

On 15-05-17 14:05, Daniel C. von Asmuth wrote:

> Is de bedoeling van dit voorstel om meer stedelijke Linux User Groups op
> te richten? Dat heeft als voordeel dat er dan ook bijeenkomsten zijn
> voor leden voor wie Utrecht te ver weg is. Linux Amsterdam was vroeger
> een onderdeel van de NLLGG. https://linuxamsterdam.nl/

Decentralisatie - Daar zouden we best eens over na kunnen denken. En dat
van die vergrijzing klopt: ik ben intussen ook niet meer de blonde jonge
god die vijfentwinig jaar geleden met Linux begon. Een clubje in venlo
of Eindhoven zou ik graag bezoeken.

--
Paai v.a. Danzig