[linux] LUGs [Was: 'T gaat op TV, een paar seconde over Linux]

Ma mei 15 15:59:14 CEST 2017

Aldus schreef paai op Mon, May 15, 2017 at 02:14:24PM +0200:

> Decentralisatie - Daar zouden we best eens over na kunnen denken. En dat van
> die vergrijzing klopt: ik ben intussen ook niet meer de blonde jonge god die
> vijfentwinig jaar geleden met Linux begon. Een clubje in venlo of Eindhoven
> zou ik graag bezoeken.

Hint: dit zou concurreren met de Linux c.q. Open Source bijeenkomsten
van de HCC in Eindhoven en Venlo. Aan de andere kant concurreren de
landelijke bijeenkomsten van de NLLGG in Utrecht met die van de Open
Source IG in De Bilt (4 km afstand van Tamboersdijk). Is dat
bezwaarlijk?

> --
> Paai v.a. Danzig

Met vriendelijke groet,