[linux] SANE en formaat detectie van origineel

Zo Apr 8 15:50:39 CEST 2018

Aldus schreef Geert Stappers op Sun, Apr 08, 2018 at 03:31:58PM +0200:

> OKay, dus in twee stappen.

Ik gebruik xsane. Een preview of snelscan is een standaard functie.
Daarna stel ik de gewenste parameters in met de hand. De autodetectie
werkt niet altijd even goed, want ze is met software gerealiseerd.
Voor optimaal resultaat leg je een groot zwart vel papier bovenop je
origineel.

Met vriendelijke groet,

Daniel von Asmuth

--