[linux] Installatie

Leon van Geel leonvgeel op gmail.com
Di Aug 28 13:56:42 CEST 2018

Gerard, ik ben nu niet thuis maar ik heb div. forums gelezen, you tube
bekeken en toen begonnen. En installatie begon, ik heb de meeste
instellingen niet veranderd. Ik moet ff tijd hebben om precies uit te
vinden hoe en wat. Na uw tip over virtualbox was mijn nieuwsgierigheid
gewekt. Binnenkort hoop ik meer info te geven.
Leon