[linux] linux mint en update windows

tmeulenbeek op kpnmail.nl tmeulenbeek op kpnmail.nl
Wo Dec 12 20:18:45 CET 2018

Hallo,

op mijn oude laptop heb ik jaren naar tevredenheid Linux Mint naast Windows 10 gedraaid. Ik had daarbij (het laatste jaar) slechts 1 probleem: Als ik Windows een keer nodig had voor bijvoorbeeld de update van mijn Garmin-kaarten volgde automatisch de update van windows.

Vervolgens kon ik niet meer bij linux komen en moest ik het elke keer opnieuw installeren.

Voordat ik Linux weer op mijn mijn nieuwe laptop installeer wil ik graag uitvinden hoe bovenstaand probleem te vookomen.

Vriendelijke groet, Ton