[linux] Shoot yourself in the foot while updating Kubintu

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Vr Feb 2 09:47:00 CET 2018

On Fri 02 Feb 2018, paai wrote:

> En ja hoor, zoals altijd na een verandering in mijn systeem gebeuren er rare
> dingen: redelijk rampzalig. Om te beginnen werkt php niet meer. En toen ik

Nou, php werkt vast wel hoor, ik verwacht dat je oude php code niet
overweg kan met de strictere nieuwe php.

> welgemoed  een nomachine client wilde openen op die machine om dat op te
> lossen werkte dat ook niet meer.
>
> Als ik probeer nomachine te starten krijg ik een melding die in heel Google
> niet te vinden is: Can't determine the vectors limit. Ook niet voor "Linux
> Can't determine the vectors limit"

Da's toch betaalde software, of tenminste geen open source? Dan moet je
bij de maker zijn voor support. Heb je wel de actuele versie, enz.

Paul