[linux] Shoot yourself in the foot while updating Kubintu

paai j.j.paijmans op gmail.com
Vr Feb 2 09:40:52 CET 2018

En ja hoor, zoals altijd na een verandering in mijn systeem gebeuren er
rare dingen: redelijk rampzalig. Om te beginnen werkt php niet meer. En
toen ik welgemoed  een nomachine client wilde openen op die machine om
dat op te lossen werkte dat ook niet meer.

Als ik probeer nomachine te starten krijg ik een melding die in heel
Google niet te vinden is: Can't determine the vectors limit. Ook niet
voor "Linux Can't determine the vectors limit"

root op breslau:/Open/Paijmans.net# /usr/NX/bin/nxserver --status
4666 4666 09:35:07 915.358 System/System: WARNING! Can't determine the
vectors limit.
4666 4666 09:35:07 915.507 System/System: Error is 0, 'No error'.
NX> 161 Enabled service: nxserver.
NX> 161 Enabled service: nxnode.
NX> 161 Enabled service: nxd.

G*dferdeg*tfer, wat is er NU weer aan de hand.

--
Paai v.a. Danzig