[linux] off topic: hoe laat gaat de zon onder?

paai j.j.paijmans op gmail.com
Do Feb 15 08:30:12 CET 2018

On 14-02-18 21:56, Frans van Berckel wrote:

> Hoi Hans,
>
> Een tip, kijk nu nog eens naar de graph page, of je daar (met een mouse
> over) die zelfde patch tussen ziet staan?
>
> Met vriendelijk groet,

Nou, die mouseover werkt ook alleen maar als je precies op zo'n puntje
hoovert, ik moest er echt naar zoeken....

Gaandeweg dit draadje raakte ik wel weer ge"intrigeerd door het feit dat
zoeken op het net een kunst is, en dat die kunst bovendien moet worden
aangevuld met kennis en 'weetjes' zoals het kijken in pull-requests,
waar ik tot gister zelfs nog nooit van had gehoord.

(En dat voor iemand die twintig jaar geleden is gepromoveerd op
Information Retrieval).

Paai