[linux] off topic: hoe laat gaat de zon onder?

Frans van Berckel fberckel op xs4all.nl
Do Feb 15 09:28:48 CET 2018

On Thu, 2018-02-15 at 08:30 +0100, paai wrote:

> Nou, die mouseover werkt ook alleen maar als je precies op zo'n
> puntje hoovert, ik moest er echt naar zoeken....
>
> Gaandeweg dit draadje raakte ik wel weer ge"intrigeerd door het feit
> dat zoeken op het net een kunst is, en dat die kunst bovendien moet
> worden aangevuld met kennis en 'weetjes' zoals het kijken in pull-
> requests, waar ik tot gister zelfs nog nooit van had gehoord.
>
> (En dat voor iemand die twintig jaar geleden is gepromoveerd op
> Information Retrieval).

Kennis en weetjes klinkt goed ;-) En for tooling deze mailinglist,
blijkt super functioneel voor dat doel.

*Research / Advanced search by Google, Facebook, Twitter in het
LinkedIn profiel zet*

--
Frans van Berckel
Media Engineer / Linux Master