[linux] Linux Disk Cache & Java Programma

lnx lnx op kpnmail.nl
Do Feb 22 21:59:06 CET 2018

Hallo Linux,

Ter lering en vermaak ben ik met Linux Disk Cache [1] aan het
experimenteren en hierbij (zie item: Effects of disk cache on load
times) wordt er gebruik gemaakt van een java programma:

$ cat Hello.java
class Hello {
    public static void main(String[] args) throws Exception {
        System.out.println("Hello World! Regards, Java");
    }
}

Echter het compileren hiervan lukt niet:

$ javacc Hello.java
Java Compiler Compiler Version 5.0 (Parser Generator)
(type "javacc" with no arguments for help)
Reading from file Hello.java . . .
org.javacc.parser.ParseException: Encountered " "class" "class "" at
line 1, column 1.
Was expecting:
    "PARSER_BEGIN" ...

Detected 1 errors and 0 warnings.

Aangezien ik hier nul komma nul ervaring mee heb de vraag of er iemand
ervaring heeft met het werken met Java en wat dan eventueel de oplossing
zou kunnen zijn?

Groet,
Fred

[1] https://www.linuxatemyram.com/play.html