[linux] Problem bij debian 9 64bit in het bootprozess

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Zo Jul 15 09:32:37 CEST 2018

On Sat, Jul 14, 2018 at 08:06:21PM +0200, Daniel C. von Asmuth wrote:

> U geeft weer eens erg weinig informatie. We kunnen niet vaststellen of
> het een hard- of software probleem is.
> [ ... heel verhaal ... ]

Mijn inziens was de vraag "Waar staat de logfile?"

Original poster gebruikte het woord 'protokolleert'.
Niet echt een gangbaar woord,
maar als je het wilt begrijpen, dan is het wel te begrijpen.

Zie eventueel nog https://lists.nllgg.nl/pipermail/linux/2018-July/017047.html
en dan de zin met het vraagteken.

Groeten
Geert Stappers