[linux] Virtuele machine start niet meer op

Gerard Bekhuis odemarus op gmx.de
Zo Jun 24 10:28:45 CEST 2018

Hallo Friends,

ook wanneer Virtualbox niet meer funktioneert, blijft dat wat je in de
virtualbox geinstalleerd hebt, behouden en vind je in je persoonlijke
ordner, waar je het dan kunt beveiligen op een extern medium.
Bij deinstallatie of niet meer funktioneren van Virtualbox, blijft de
inhoud in de meeste gevallen behouden en kan die op een eventueel extern
medium ondergebracht worden om zo een eventuele nieuwe
systeeminstallatie mogelijk te maken.
Deze ervaringen heb ik tot nu toe zelf zo met virtualbox beleeft en ook
zo als beschreven gehandhaaft.
Groetjes
Gerard Bekhuis.