[linux] gecrashte seagate externe usb backup stick Ubuntu 18.04

Mark Janssen maniac.nl op gmail.com
Ma Jun 25 10:29:55 CEST 2018

De melding doet mij vermoeden dat het filesystem corrupt is.... Probeer
"fsck -f -y <device>" op de commandline (als root)

--
Mark Janssen  --  maniac(at)maniac.nl
Unix / Linux Open-Source and Internet Consultant