[linux] etiketten printen vanuit addressbook, hoe pak je dat aan

Guus Snijders gsnijders op gmail.com
Ma mei 14 15:12:03 CEST 2018

Op ma 14 mei 2018 14:38 schreef Julien Michielsen <julien op michkloo.xs4all.nl
>:

> adressen uit kunnen printen op

[...]
> Mogelijk heeft iemand anders op de lijst hier ideeën over. Is er geen
> mogelijkheid kaddressbook te exporteren naar een dbase, en vandaar uit
> de etiketten te printen?

Wat wellicht werkt is een mailmerge:
https://forum.openoffice.org/en/forum/viewtopic.php?f=7&t=36227

Dat is wel even prutsen met zaken als opmaak, label grootte enzovoorts,
maar werkt wel goed.

Mvg, Guus Snijders