[linux] MintUpdate blijft foutmelding geven

Gerard Bekhuis odemarus op gmx.de
Do mei 24 08:42:25 CEST 2018

Hallo,

misschien gewoon eens in de konsole ingeven: sudo apt-get dist-upgrade
in plaats van het aangegeven update uit te voeren, aangezien dat update
vaak maar beperkt is. Om deze reden doe ik dat een keer per week bij mij
bij debian 9, dan geef ik het bevel sudo apt-get dist-upgrade in en dan
krijg ik alle updates die het besturingssysteem nodig heeft.

Groeten
Gerard Bekhuis

"Es lebt nur der, der sich lebend am Leben freut!"