[linux] MintUpdate blijft foutmelding geven

lnx lnx op kpnmail.nl
Do mei 24 09:11:36 CEST 2018

On 24/05/18 08:42, Gerard Bekhuis wrote:

> misschien gewoon eens in de konsole ingeven: sudo apt-get
> dist-upgrade in plaats van het aangegeven update uit te voeren,
> aangezien dat update vaak maar beperkt is. Om deze reden doe ik dat
> een keer per week bij mij bij debian 9, dan geef ik het bevel sudo
> apt-get dist-upgrade in en dan krijg ik alle updates die het
> besturingssysteem nodig heeft.

Neem wat betreft de optie /dist-upgrade/ een terughoudende positie in
aangezien deze variant voor mij de 'radicale' variant is maar als
laatste redmiddel eventueel te overwegen....

[...]

> "Es lebt nur der, der sich lebend am Leben freut!"

Met 'dist-upgrade' kon je deze spreuk wel eens onderuit gaan halen
computer-technisch gezien!

Fred