[linux] de gevreesde catch-22 bij een nieuwe installatie

Hans Paijmans j.j.paijmans op gmail.com
Ma mei 28 19:08:56 CEST 2018

Het irritante van klik-klak-klungelen-interfaces als netwerk-manager is dat
je geen foutmeldingen krijgt... daarom mijd ik ze als de pest. Maar ik zal
eraan moeten geloven, vrees ik.

Intussen heb ik internet op de been door religieus de netwerk-manager
opnieuw te starten, maar geen idee wat ik aan het doen ben.

Dr. J.J. Paijmans

Sent with AquaMail for Android
http://www.aqua-mail.com