[linux] laptop automatisch aanzetten...

paai j.j.paijmans op gmail.com
Di Nov 6 20:49:30 CET 2018

On 06-11-18 19:02, Daniel C. von Asmuth wrote:

> Ik krijg de indruk dat u een media speler zoekt in plaats van een laptop.
>
> https://en.wikipedia.org/wiki/Android_TV

Beste Daniel, als ik alleen maar een mediaspeler had willen hebben, had
ik er wel een gekocht, of een van mijn Raspberries opgetuigd (die als
mediaspelers best tegenvallen).

Is ook Linux niet voortgekomen uit het aanklooien tegen beter weten in
van een eigenwijze (en soms dronken) Finse student?

Eigenwijs was ik al en aan het tweede wordt gewerkt :-)

Paai