[linux] laptop automatisch aanzetten...

Daniel Kropveld D.Kropveld op xs4all.nl
Di Nov 6 19:15:24 CET 2018

Ik gebruik LibreElec op een Raspberry Pi, en die draait 24/7. Gebruikt
maar een paar Watt energie, is makkelijk te installeren, en is zo aan te
sluiten op de HDMI van je TV. Toen ik dat ding gebruikte, heb ik meteen
mijn TV-abonnement afgezegd. Dan heb ik geen commerciele zenders, maar
via plug-ins wel een hoop andere interessante bronnen.
LibreElec is vrij, Raspberry een paar tientjes.

--
met vriendelijke groet, Daniƫl Kropveld
https://www.kropveld.net/Main/Signature