[linux] PDF-document kan niet worden getoond

lnx lnx op kpnmail.nl
Do Nov 8 20:17:04 CET 2018

Hallo Linux,

Op en of andere manier werkt bij de link:

https://puc.overheid.nl/nza/doc/PUC_6185_22/1/

de weergave van het PDF document niet. Dit is zowel het geval bij
Firefox, Midori, Opera als bij Chromium en volgens de NZA behoort de
link gewoon te werken en hieronder hun reactie:

> Hierbij stuur ik u de Tarievenlijst Mondzorg 2018. Via de link
> https://puc.overheid.nl/nza/doc/PUC_6185_22/1/ zou u het document ook
> kunnen vinden. Ik kan niet zien waarom het bij u niet werkte. Onze
> website is onlangs wel een poosje uit de lucht geweest. Misschien dat
> de link daarom niet werkte.

Inmiddels, met tegenzin, via Win7 geprobeerd en daar lukt het wel en
alleen dan wanneer bij de Add-On NoScript hiervoor toestemming wordt
gegeven.

Het probleem wordt blijkbaar veroorzaakt door het PUC Publicatieplatform
https://puc.overheid.nl/ maar waarom dit bij OpenSource Webbrowsers het
geval is is mij niet duidelijk.

Iemand een idee?

Fred