[linux] PDF-document kan niet worden getoond

Gerard Bekhuis odemarus op gmx.de
Do Nov 8 20:43:47 CET 2018

Hallo,

ik heb het geprobeerd met opera, met de muis aan de kop van de browser
langs gaan en er toont zich een zwart veld, waar je de mogelijkheid hebt
het formulier te downloaden en te printen.
Ik heb het geprint in een Datei als PDF en toen opgeslaan en met adobe
reader en master pdf editor geopend en gelezen.
Alles funktioneerde.
Groeten.
Gerard Bekhuis.