[linux] Linux Raspbian Debian ondersteuning

Frans van Berckel fberckel op xs4all.nl
Do Nov 8 22:54:17 CET 2018

Hoi Jeroen,

On Thu, 2018-11-08 at 22:15 +0100, Frans van Berckel wrote:
> Hoi Jeroen,

> https://libre.computer/products/boards/aml-s905x-cc/

> Ik gebruik xrandr zelden.

> Mijn vermoeden, draait er dan Armbian (Debian and Ubuntu) op? Zie
> voor meer informatie, source Code bij bovenstaande link. Laatste
> vermelding.

> En gaat de standaard xorg.conf in /etc/X11 gewoon werken. Bij de
> specs, in bovenstaande link, staat: Amlogic Video Engine 10.

PS: Wederom bovenstaande link, staat bij download Images for Linux
Desktop (No Media Acceleration). Weet niet wat je gaat doen. Bij de
andere images staat dat niet. Sterker nog, bij de *ELEC staat 4K.
Zouden die een closed source video driver gebruiken?

Frans van Berckel
Media Engineer / Linux Master
LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/fransvberckel/