[linux] Opgelost Re: PDF-document kan niet worden getoond

lnx lnx op kpnmail.nl
Do Nov 8 23:59:37 CET 2018

On 08/11/18 22:22, lnx wrote:

> [...]

[...]

> Op een andere computer met LMDE 3 (met Firefox 60.2.2) werkt het wel dus
> blijkbaar zit het probleem bij mij ergens al zou ik een, twee, drie niet
> zou gauw weten waar dit aan zou kunnen liggen.

Om het in Chromium (57.0.2987.98 Built on 8.7, running on Debian 8.11)
werkend te krijgen dient de volgende instelling *niet* aangevinkt te zijn:

Settings - Privacy - Content Settings - PDF Documents: Open PDF files in
the default PDF viewer application (staat standaard aangevinkt en dient
niet aangevinkt te zijn)

In Chromium (70.0.3538.67 built on Debian 9.5, running on Debian 9.3)
werkt het standaard, zijnde:

Privacy and security - Content settings - PDF documents: Download PDF
files instead of automatically openening them in Chrome (staat standaard
niet aangevinkt)

In Firefox dient de volgende instelling te worden gekozen:

Edit - Preferences - General - Applications - Content Type: Portable
Document Format (PDF) ---> Action: Preview in Firefox

Opera en Midori kon ik niet zo snel vinden waar daar de instellingen te
vinden zijn.