[linux] Naar een interne server gaan

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Zo Nov 11 18:47:50 CET 2018

On Sun, Nov 11, 2018 at 06:10:25PM +0100, Jordy Deweer wrote:

> Dat is niet het geval, want met een andere modem, bij een andere provider,
> was dit niet het geval. Het ligt ergens aan de modem, maar dat is niet
> instelbaar.
>
> Zou een lokale DNS server een oplossing bieden?

Onwaarschijnlijk.

Het probleem is niet bekend is wat het IP-adres is van de server op lokale
netwerk. Laat dat nou net de informatie zijn die _in_ een DNS server gezet
moet worden.

Advies:  Vertel de lange versie van

Waarschijnlijk moet je ook wat meer vertellen over
> Het ligt ergens aan de modem, maar dat is niet instelbaar.

Verzoek: Laat mensen in de discussie volgorde lezen.
         Dus antwoord _onder_ de eerdere tekst.

Groeten
Geert Stappers
--