[linux] Naar een interne server gaan

Hans Paijmans j.j.paijmans op gmail.com
Zo Nov 11 19:04:57 CET 2018

Ja, nou dat antwoorden /onder/ de eerdere tekst is met de moderne
mailclients niet altijd even gemakkelijk... waarvan akte.

Ennieweej, mijn advies is het instellen van static adressen op het interne
netwerk. Dan weet je altijd het ip-adres. En allemaal dezelfde /etc/host file.

Dr. J.J. Paijmans

Sent with AquaMail for Android
http://www.aqua-mail.com