[linux] backup programmas? een goed bash-script

Ma Nov 26 19:31:37 CET 2018

paai schreef op 2018-11-26 17:41:
> Hoi,
>
> welke backup programmas gebruiken jullie zoal? Ik heb lang Luckybackup
> gebruikt, gebaseerd op rsync, maar de laatste tijd voel ik me er niet
> prettig bij. Blijft de hele tijd hangen zonder aanwijsbare oorzaak.
>
> Paai

Wybo Dekker heeft mij een prima script gegeven waarmee ik mijn dage-/
weeklijkse backup verzorg.  Mocht je willen dan kan ik het je (en ook
ieder ander die dat zou willen) het script geven.
Eventuele vragen zal ik beantwoorden (denk niet dat Wybo er op zit te
wachten ondersteuningsvragen te krijgen.

Julien

--
-W-
Julien Michielsen