[linux] backup programmas? een goed bash-script

Di Nov 27 04:45:09 CET 2018

Geert Stappers schreef op 2018-11-26 19:46:

> In Git, bijvoorbeeld op https://gitlab.com/nllgg

Het duurde even voor ik zag dat mijn mail beantwoord was, maar alsnog:

Wat bedoel je met dit "In Git ...", stel je voor hier een gezamenlijk
project van te maken?  En, ...., als dat zo is: is hier belangstelling
voor?
Ik ben wel bereid het gebruik van "mijn" backup uit te leggen, maar is
daar belangstelling voor?

--
-W-
Julien Michielsen