[linux] backup programmas? een goed bash-script

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Di Nov 27 07:39:49 CET 2018

On Tue, Nov 27, 2018 at 04:45:09AM +0100, Julien Michielsen wrote:

> Wat bedoel je met dit "In Git ...",

Dat een script op een mailinglist zetten een goed actie is.
En dat tegenwoordig scripts delen via git een beter actie is.

> Ik ben wel bereid het gebruik van "mijn" backup uit te leggen,
> maar is daar belangstelling voor?

Ik ben er wel benieuwd naar. Vooral om er van te kunnen leren.

Groeten
Geert Stappers
--
Leven en laten leven