[linux] Bij het opstarten blijvend hangende ubuntu

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Vr Nov 30 21:01:47 CET 2018

On Fri 30 Nov 2018, Daniel C. von Asmuth wrote:

> De enige revelante info die ik vond was dat de PC soms wel start en
> andere keren wel. Dat sluit misconfiguratie en vergissingen tijdens
> de installatie uit.

Juist als het ene keer wel lukt en de andere keer niet, geeft mij te
denken dat het mogelijk ergens een hardware probleem is, wat mogelijk
door bepaalde BIOS instellingen omzeild kan worden. Zelf denk ik dat er
weinig aan te doen is binnen de linux installatie zelf. Maar om dat te
bepalen zal toch meer informatie gegeven moeten worden.

Paul