[linux] Bij het opstarten blijvend hangende ubuntu

Gerard Bekhuis odemarus op gmx.de
Vr Nov 30 21:26:25 CET 2018

Am 30.11.18 um 20:53 schrieb jjge:
> On 11/30/18 8:40 PM, Gerard Bekhuis wrote:
>
> [...]
>>
> Nou, als ik de thread zo bekijk, doen de mensen echt wel hun best,
> maar ze hebben geen kristallen bol, en dan wordt het moeilijk. Maar
> laat ik het terugkaatsen: wat zou _jij_ vragen?
Ik zou André willen vragen:
1. Welk merk Computer is het, want soms gebeurt het wel eens dat een
Asus Computer problemen met Linux heeft.
2. Heb je alleen een SSD-Schijf in de computer of zit er ook nog een
Harddisk in?
3. Is de computer misschien te oud dat hij een probleem met de
geinstalleerde versie heeft?
4. Heb jij tijdens de installatie een manuele of een automatische
partitionering uitgevoerd?
5. Welke Ubuntu-versie heb jij geinstalleerd.

Gerard Bekhuis.