[linux] Bij het opstarten blijvend hangende ubuntu

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Vr Nov 30 20:59:13 CET 2018

On Fri 30 Nov 2018, Gerard Bekhuis wrote:

> Aangezien jullie allemaal zo intelligent zijn begrijp ik niet, waarom
> jullie dan niet in staat zijn,
> André zo  vragen te stellen, dat jullie er misschien achter komen wat
> zijn probleem is en het dan ook
> mogelijk is zijn probleem op te lossen.
> In dien jullie iemand zo minderwaardig behandelen, werkt dat alleen maar
> afstotend
> en dat is waarschijnlijk ook de oorzaak dat in Nederland Linux niet van
> de grond komt,
> behalve voor een kleine groep super intelligente wezens.

??

Ik vind dit een merkwaardige reactie.

Andre heeft blijkbaar Julien rechtstreeks gemaild, Julien stuurt de
vraag door, en zet er nog een paar hints bij waarmee Andre mogelijk
verder geholpen wordt. Nu reageer jij op Julien alsof Julien Andre
belachelijk heeft zitten te maken, en dat lees ik op geen mogelijkheid
uit Julien's woorden.

Ik hoop dat jij (Gerard) zou willen uitleggen waar Julien Andre als
minderwaardig behandeld heeft, ik zie het echt niet, en dat zit mij wel
een beetje dwars. Dus misschien kun je mij nu helpen om dat gevoel kwijt
te raken?

In IT zaken (linux, windows, noem maar op) begint het oplossen meestal
met het vergaren met zoveel mogelijk informatie wat relevant kan zijn
voor het achterhalen van de oorzaak. Dat is wat Julien probeert te doen:
extra informatie krijgen. Ik zie jou ook niet helpen verder...

Paul