[linux] SSD's - Suspend Mode, Power Reset/Failure

Paul Slootman paul+nospam op wurtel.net
Ma Okt 22 15:51:19 CEST 2018

On Mon 22 Oct 2018, lnx wrote:

> Die hangers is meer, tenminste bij mij, een probleem van Canal Digitaal
> als ze weer met die codering (Seca-3) aan het experimenteren zijn om op
> een zogenaamde geruisloze manier van "wij weten van niets" de niet-ge-
> certificeerde satelliet-ontvangers eruit proberen te knikkeren maar dit
> is een probleem wat niet op deze lijst thuis hoort :-(

Ik gebruik mijn sat doos vooral om de engelse zenders te kijken,
ongecodeerd. Ik heb met mijn firmware (Vix op een Mutant 2600HD) vooral
problemen als ik eens teletekst wil kijken. Maar vorige week ook 's
ochtends was ie bij het start van een opname blijven hangen. Misschien
weer eens een update er op gooien, is al een jaartje geleden :)

NLse TV kijk ik via een DVB-C tuner in de Mutant, ongecodeerd van de
Caiway kabel... maar dat kijk ik heel weinig (nieuws, Flikken, Ik
Vertrek voor de leedvermaak en dat was het ongeveer :-)

Paul