[linux] zelf een USB Key maken, spreker gezocht

Geert Stappers stappers op stappers.nl
Zo Aug 18 10:03:20 CEST 2019

On Sat, Aug 17, 2019 at 11:38:47PM -0700, Frans van Berckel wrote:

> Nee nog helemaal niet.

OK.  Mijn ja-nee-vraag is daarmee beantwoord.

Nieuw inzicht is dat ik meteen duidelijker had moeten terugkoppelen
dat het onhandig is om ja-nee-vragen te stellen.

Ja

Ja

Tip: Stel open vragen.
Zie ook http://www.catb.org/~esr/faqs/smart-questions.html

> Het lijkt mij sowieso een leuk onderwerp voor een
> Landelijke bijeenkomst. In november bijvoorbeeld. Maar de vraag is, wie zou
> er meer over kunnen vertellen? Dan zijn we met z'n allen in een keer bij.

Op een of andere manier lees ik daar iets als
  "Sprekers gezocht voor bijeenkomst"

Ik denk wel dat het goed is om die boodschap te blijven herhalen.
Hoe dat goed te doen, weet ik ook ook niet.
Wel dat bovenstaande manier bij mij toch wel ongelukkig binnenkomt.

Groeten
Geert Stappers
--
Leven en laten leven