[linux] zelf een USB Key maken

Gerard Bekhuis odemarus op gmx.de
Zo Aug 18 19:12:48 CEST 2019

Hallo Derry,

hartelijk dank voor jouw links die je mij gestuurd hebt.
Een kans voor mij mijn engels wat meer op te halen,
aangezien engels al van jongs af aan voor mij een
onaangename taal vond; frans vind ik dan weer veel beter.
Maar hier zie je weer hoe zeer NL op Amerika gefixeerd is,
ofschoon DE veel dichterbij is en de duitse taal ook veel
eenvoudiger is.
Groetjes
Gerard.