[linux] Opensuse

Paul Kok pjrk op xs4all.nl
Za Aug 31 07:52:45 CEST 2019

Goedendag,

Ik probeer opensuse te openen, maar bij het installeren werd gevraagd
naar een gebruikersnaam en wachtwoord, ik heb dit geskipped en net voor
het einde word mij toch hier naar gevraagd. Ik kan nu niet verder, want
ik moet iets invoeren, terwijl ik geen gebruikersnaam en wachtwoord wil,
bij het aanzetten van de computer moet deze gewoon door starten. Heeft
iemand enig idee wat nu te doen? Ik ben lid van de nllgg sinds januari
en ben er altijd bij, vreemd dat deze zaak niet is genoemd en dat het
niet in de bijgeleverde magazine staat, dat het verplicht is, deze
gebruikersnaam en wachtwoord in te voeren om door te kunnen gaan!

Met vriendelijke groet,

Paul Kok